Email marketing je najmočnejše orodje spletne prodaje. Prava skrivnost povečevanja odziva na email oglaševanje pa je autoresponder.

Po več kot 2.000 analizah, napisanih tekstih, html 5 oblikovanih emailih, poslanih in analiziranih email kampanjah vemo iz prakse kaj v email marketingu deluje.

Email marketing

Kaj je email marketing?
01.

Email marketing je sodobna, elektronska oblika
direktne pošte.

Je najhitrejši način množične komunikacije, ki vam omogoča segmentiranje ciljnih skupin prejemnikov emailov, podajanje veliko informacij o vaši ponudbi, izjemno natančno analitiko odzivov na emaile ter ustvarjanje avtomatiziranega autoresponder sistema s katerim lahko obdelujete veliko potencialnih strank, četudi ste na dopustu.

02.

Email kampanje lahko hitro pripravite, pošljete z zelo majhnimi stroški

Zahteva le vložek poznavanja vaše ciljne skupine, vaše ponudbe in ustvarjanja prodajnih oken. Bistveno pri email marketingu pa je, da zgradite odnos z vašo bazo prejemnikov emailov. Da jim svetujete, jih izobražujete, jim pomagate in šele nato prodajate. Tako bodo vaše emaile odpirali dlje časa, vaša email baza bo dlje časa aktivna in s tem boste povečali skupno vrednost email baze.

03.

Vrednost enega kontakta v email bazi je odvisna od panoge in razlike v ceni v vaši ponudbi.

Vendar se vrednost enega emaila ceni vsaj na 3-4 evre, saj lahko bazi emailov tržite dlje časa za zelo majhne stroške. Zato baze emailov zbirajte vsepovsod in vedno. Pri tem vam je v veliko pomoč autoresponder, ki omogoča izvedbo celih procesov email komunikacije z novimi osebami vpisanimi v email listo, brez vaše dejanske udeležbe ali celo vednosti.

04.

Naučite se vseh trikov
profesionalnih izvajalcev
email marketinga.

V enem dnevu obiščite Email marketing delavnico in hkrati še delavnico o poslovni rabi Facebooka in Google marketinga. Obiščite zdaj www.3v1.si

Kako ustvariti učinkovito email oglaševanje?

Učinkovitost email oglaševanja je najbolj odvisno od tega kako kakovostno bazo prejemnikov emailov si zgradite. Zato si najprej začrtajte kakšno email prejemnikov si želite?

Nato razmislite kje bi dobili te kontakte, ki morajo biti čimbolj kakovostni. Kakovostni pomeni, da se že organsko zanimajo za vašo ponudbo. Jih lahko dobite na spletni strani z vabilom na vpis na e-novice? Napišete e-knjigo s koristnimi nasveti, ki jo lahko prenesejo, če vpišejo svoj email?

Naredite pop-up na spletni strani v katerem podarite bon za popust ob nakupu? Možnosti je veliko. Vsak način in uporabljen medij pa gradi drugačno bazo emailov, ki so med sabo različne kakovosti.

Z email bazo zgrajeno na podlagi različnih virov morate z različnimi bazami tudi različno komunicirati. Osebe, ki so se prijavile v nagradni igri ali na e-novice ali na bon za popust ali so že vaši kupci v spletni trgovini, imajo različne interese. Zato jim je potrebno informacijo, četudi o isti ponudbi, podati na različne načine, da bo njihov odziv večji.

Prijava na intenzivno delavnico 3v1
Facebook, Google, Email marketing v enem dnevu
PRIJAVI SE ZDAJ

Email oglaševanje temelji na kakovostni besedni komunikaciji

Za učinkovito email oglaševanje je dalje izjemnega pomena slog komunikacije.

Razvijte svoj slog. Z emaili se z ljudmi pogovarjate preko elektronskega medija. Kakšen pogovor vam je ljubši? Tehničen s podajanjem informacij ali zabavnejša, sproščena komunikacija s koristnimi nasveti in občasnimi darilci? Pomislite kakšne članke raje prebirate na spletnih straneh? Tudi email je neke vrste članek in nikakor ni namenjen samo prodajanju, podajanju informacij ali ustvarjanju pritiskov na odločitev kupcev z roki akcij.

PRIJAVA NA DELAVNICO

Besede, ki prodajajo.

Besede, ki povečajo odziv na nekajkrat. Besede, ki so psihološki sprožilci. Prepovedane besede, ki vas zagotovo pripeljejo na SPAM liste. Vsebina emailov so teksti. In pisanje tekstov ima svoje zakonitosti. In vloge. Ime pošiljatelja ima svojo vlogo. Naslov emaila ima svojo vlogo in nalogo. Prvi odstavek v emailu ima svojo vlogo in nalogo.

Tehnična priprava emaila

Tehnična priprava emaila je posebno poglavje na katerega se spozna res malo ljudi. Običajna uporaba templateov v lahko dostopnih ponudnikih mass emailinga se na prvi pogled zdi hitra in učinkovita rešitev. Hitro se pa zgodi, da tehnično nepravilno pripravljeni emaili na zastarelih templateih ne dosegajo dovolj visoke odzivnosti email baze.

Html 5 pripravljeni emaili

Html 5 pripravljeni emaili z responsive design so higienski minimum sodobnega in učinkovitega email marketinga. Kako to doseči in koristno uporabiti tudi v autoresponder sistemu je ključno vprašanje v kolikor želite z email marketingom dosegati rezultate. Ponudniki mass mailingov, ponudniki strežnikov, ponudniki interneta vas tudi lahko zelo hitro pripeljejo na spam liste s svojimi slabimi storitvami. Od tam, torej od spam list, pa vodi dolga, komplicirana in draga pot, ki jo boste morali na žalost, opraviti kar sami. Ni vsak ponudnik, ki obljublja nebesa za par evrov mesečno, prava izbira.

Naučite se razmišljati

Naučite se razmišljati kot popoln, učinkovit pisec emailov, ki ima vedno na zalogi nove, sveže ideje o tematiki emailov, učinkovitih naslovih, zanimivih nasvetih ter zna presenetiti tudi bralce, ki ga že dolgo spremljajo. Po Delavnici 3v1 boste radi pisali vaše emaile.

Autoresponder
opravi večino dela

Za res učinkovito izrabo email marketinga naredite načrt v katerem predvidevate obnašanje osebe, ki se vpiše na vašo email listo. Npr., da vpiše email naslov v pop-up na vaši spletni strani in pridobi kodo za popust. Kakšen bo vaš načrt komunikacije s to osebo? Najprej ji bo autoresponder sistem poslal email s kodo za popust. Kakšni bodo teksti v tem emailu? Bomo predstavili koristi te ponudbe za bodočega kupca, povabili h kliku na spletno stran, izpostavili dodatne bonuse ob hitrem odzivu? Kaj če se oseba odzove in klikne na spletno stran a ničesar ne kupi?

Ji bomo ponovno poslali email čez par dni? Kaj bomo napisali v njega? Bomo ponudili isti izdelek po isti ceni ali ne? Ali bomo predlagali še sorodne ali komplementarne izdelke? Kaj če oseba ne klikne na spletno stran? Kako bomo ukrepali v prihodnosti? Naredite načrt, ki pokrije nekaj mesecev komunikacije z osebo, ki se vpiše na vašo email listo. Mogoče se zdi veliko dela, a email autoresponder omogoča, da delo, ki ga opravite enkrat, dela za vašo spletno prodajo dolgo časa. Samostojno in skoraj brez stroškov.

PRIJAVA NA DELAVNICO

Email marketing je pot,
ne cilj

S popolnoma pravilno načrtovanim in izvedenim email marketingom dosežete, da ljudje kliknejo in link in obiščejo vašo spletno stran oz. spletno trgovino. In zdaj napoči trenutek spoznanja, da je vse bilo namenjeno le temu, da se osebo prepriča k obisku spletne strani. Zatem pa je potrebno poznati še vse metode, ki zmanjšujejo bounce rate, zadržijo osebo čim dlje v vaši spletni trgovini, obvladati tehnike za zvišanje odločitve za nakup. In pri vsem tem je potrebno poznati še podatek iz prakse, da 99% ljudi pri prvem obisku spletne strani nič ne kupi. Da se morajo vrniti vsaj še 4x, da se potencialni kupci dejansko odločijo za nakup. In pri tem nam je email oglaševanje s svojo enostavnostjo, hitrostjo in nizkimi stroški najboljši partner.

Kot vsakega dobrega partnerja pa ga je potrebno zares dobro spoznati. Četudi ni ljubezen na prvi pogled, se bo s sprotnim učenjem spletla trdna in spoštljiva vez, ki bo učinkovito dajala rezultate. Veselimo se srečanja z vami na Delavnici 3v1.

Prijava na intenzivno delavnico 3v1
Facebook, Google, Email marketing v enem dnevu
PRIJAVI SE ZDAJ