Odkrijte skrivnosti SEO optimizacije spletnih strani in Google Adwords oglaševanja.

Strategije in taktike, ki delujejo sedaj! Skrivnosti iz prakse od predavateljev, ki le te uporabljajo dnevno že preko 10 let!

Optimizacija spletnih strani (SEO)

Kaj je optimizacija spletnih strani (SEO)?

SEO je dinamična veda, pri kateri je vaš končni cilj, da se vaša spletna stran pojavi med prvimi zadetki na spletnih iskalnikih, ko vaša potencialna stranka na Googlu išče vašo storitev ali izdelek. Temu pravimo tudi organski/neplačani zadetki.

Bistveno tukaj pa je, da to ni klasično spletno oglaševanje, kar pomeni, da vam ni potrebno plačevati za prikaze oz. klikne na vašo spletno stran. Se pravi sta tukaj vaš uspeh in prodaja v večji meri odvisena od pravih informacij, strategij in iznajdljivosti. SEO ni tehnična veda, 80% SEO dejavnosti prištevamo k področju marketinga.

Kako optimizirati spletno stran?

Optimizacija spletnih strani za Google(in druge spletne iskalnike: najdi.si, Bing itd.) je v svoji osnovi zelo enostavna. Poskrbeti morate le za dvoje stvari:

1) O vsebinah na vaši spletni strani (temu pravimu tudi Onsite SEO optimizacija)

2) O tem, da se vaša spletna stran omenja na drugih spletnih straneh na internetu (temu pravimo tudi Offsite SEO optimizacija)

In to je vse! Če poskrbite za te dve stvari bo to dvignilo vašo spletno stran v iskalnikih in vaši bodoči kupci vas bodo našli, ko bodo iskali vaše storitve ali izdelke. In to brez, da bi morali vedno znova in znova plačevati za oglase.

Seveda pa vse ni tako enostavno kakor se sliši. V kolikor bi bilo, bi bilo vsako podjetje nov Amazon, Booking, Tripadvisor, Zappos in podobna, ki več kot 80% svojih milijonskih prihodkov ustvarjajo ravno iz SEO optimzacije. Glavna težava je, uganili ste, konkurenca. Tako kakor vi želite del te pogače, si ga želijo tudi ostala podjetja. Ta pogača je namreč zelo slastna, njen ROI (povračilo na investicijo) pa zelo mamljiv.

Prijava na intenzivno delavnico 3v1
Facebook, Google, Email marketing v enem dnevu
PRIJAVI SE ZDAJ

Kako premagati konkurenco pri SEO optimizaciji?

Enostaven odgovor je, da morate stvari narediti bolje kot to počne vaša konkurenca. Da bi pa stvari naredili bolje, ko vaša konkurenca morate:

1) Vedeti, katere strategije in taktike delujejo trenutno (ne katere so delovale pred 3 leti)

2) Osredotočiti se na bistvene stvari in pozabiti na neskončno nasvetov, ki jih lahko najdete po spletu in vas le zmedejo, vam vzamejo čas in vam onemogočijo, da napredujete.

Vse kar potrebujete, da premagate konkurenco na spletnih isklanikih se lahko naučite na naši intenzivni praktični delavnici 3v1 v 1 samem dnevu! Pozabite na teorijo, to so praktične izkušnje in strategije, ki jih naši predavatelji izvajajo na dnevni ravni.

PRIJAVA NA DELAVNICO

Google AdWords - Oglaševanje z plačilom po kliku

Kaj je Google AdWords?

AdWords je izdelek podjetja Google, ki vam omogoča, da svojo spletno stran oglašujete na spletnem iskalniku Google in drugih spletnih straneh, ki so partnerji Googla(pomembno za remarketing). Bistvo tega načina oglaševanja je, da plačate le če nekdo dejansko klikne na vaš oglas.

Koliko bom plačal za vsak klik na moj oglas?

Cena, ki jo boste morali ponuditi za vsak klik na vaš oglas se razlikuje od industrije do industirje. Odvisna je predvsem od vaše konkurence, ki tudi oglašuje in tega kako uspešno ste optimizirali vaše oglase in pristajalne strani za izbrane ključne besede.

Kako optimizirati doseg in stroške oglaševanja?

V osnovi morate vedeti, da želi Google svojim obiskovalcem ponuditi optimalno uporabniško izkušnjo. Zaradi tega, vam bo Google zaračunal višjo ceno na klik, če bo ocenil, da njegovim obiskovalcem ne boste ponudili optimalne uporabniške izkušnje.

Kaj to pomeni v praksi

To v praksi podjetjem nekaterim podjetjem povzroča nemalo problemov, drugim pa priložnost, da z iznajdljivostjo in pravimi informacijami premagajo sicer finančno močnejšo konkurenco.

Triki in nasveti

Na delavnici 3v1 boste spoznali tudi trike in nasvete kako premagati konkurenco pri plačljivem oglaševanju. Prikazano na konkretnem primeru vzpostavitve oglaševanja!

Google Analyitcs - spletna analitika za spremljanje konvezije in prodaje
Kaj je Google Analytics?

Google Analyitcs je brezplačno orodje podjetja Google, ki nam omogoča, da spremljamo učinkovitost svojega Adwors oglaševanja in svojih SEO dejavnosti. Njegova največja vrednost je, da nam omogoča ugotoviti katere naše dejavnosti (kateri kanali in ključne besede) prinesejo našemu podjetju največ prodaje. Tako lahko svoja sredstva osredotočimo na stvari, ki nam prinašajo največ dobička.

Kako vspostaviti in kaj premljati preko Google Analytics? Tradicionalno se spremlja število obiskov naše spletne strani glede na različne kanale (SEO, AdWords, Socialna Omrežja, Email itd.). Toda za učinkovito optimizacijo oglasov in naših SEO aktivnosti je ključnega pomena, da vzpostavimo tudi spremljanje prodaje in ga povežemo s pripadajočimi stroški. To naj bo naša osnova za merjenje učinkovitosti našega spletnega marketinga.

PRIJAVA NA DELAVNICO

Delavnica 3v1

V sklopu delavnice 3v1 vam na praktičnem primeru predstavimo kako vzpostaviti Google Analyitcs za merjenje prodaje in vas naučimo kaj so najpomembnejše stvari, ki jih morate vedeti pri razlaganju podatkov, ki vam jih daje.

Prijava na intenzivno delavnico 3v1
Facebook, Google, Email marketing v enem dnevu
PRIJAVI SE ZDAJ