Včasih za dober prvi vtis ne potrebuješ sto brošur, treh stojal in petih roll-upov. Včasih je dovolj ena stvar, ki izstopa. V našem primeru je to bila pleksi promocijska tabla, ki smo jo naročili pred enim večjim dogodkom. In to ni bil le še en kos dekoracije – bila je točka, kjer so se ustavili skoraj vsi obiskovalci.
Dogodek je bil sejem lokalnih podjetij, kjer smo se predstavljali s svojo novo linijo izdelkov. Naš prostor je bil skromen, a s pravo osvetlitvijo in to pleksi tablo smo naredili čisto drugačen vtis. Ljudje so se ustavljali, spraševali, kdo nam je to naredil, celo fotografirali so se zraven. Iskreno? To nismo pričakovali.
Zakaj pleksi tabla izstopa?
- Vizualno je zelo čista in elegantna – ni kičasta
- Material ima tisti profesionalni “look”, ki ga opazijo
- Lahko jo prilagodiš popolnoma po meri – logotip, sporočilo, barve
- Ne rabiš menjati vsak mesec – je obstojna in brezčasna
Pred tem smo preizkusili različne oblike predstavitev, ampak papir se hitro obrabi, platna se zvijajo, stojala padejo. Tukaj pa je bila zadeva trdna, jasna in preprosto “on point”.
Pa cena?
Veliko ljudi misli, da je pleksi draga zadeva. Ampak če primerjaš stroške tiska, menjav in raznih reklamnih materialov čez leto dni – pleksi tabla se splača. Eno narediš, pa ti služi na 10 dogodkih brez problema.
Bi jo naročili še enkrat?
Brez dvoma. In če razmišljaš, da bi tudi ti stopil iz povprečja – razmisli o taki rešitvi. En izdelek, velik učinek. In brez kompliciranja.
Nasvet za konec: če se že odločaš za svojo, naj bo res po meri tvojega branda. Barve, sporočilo, oblika – naj govori tvojo zgodbo.